(Lördag 25/2)

jag försökte att uppdatera från telefonen igår, men appen funkade inte för mig.

bara för att det var lördag så blev det inget slappande, igår tog min mamma emilia så jag och tobias gick till gymmet och var där mellan 18-19.30. han hjälpte mig att gå igenom alla muskelgrupper (förutom låren) och lärde mig maskinerna. mest inriktning på armarna, så idag har jag träningsvärk i mina biceps:) först gången i mitt liv som jag lyfte vikter haha. och äns utövade några övningar på gym-delen så det var faktiskt roligt.

och när vi kom till magövningar, så kunde jag inte utföra NÅGON övning. förutom vanliga sitsups på golvet. men vad ska jag förvänta mig när jag födde barn för endast tre månader. får göra lite sistup hemma varje dag för att bygga upp en grund så jag kan utföra vanliga övningar.

jag igår lördagen 25/2

Kommentarer
Postat av: Merja

Vad roligt att du hittade in till mig! :D



Det värmer att höra och tack så mycket! Är snart i mål (i alla fall med vikten) så det känns jätte roligt!



Ser att du kämpar på du med, stort lycka till! Kör så det ryker! :)

2012-02-26 @ 16:47:44
URL: http://merja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
EMMA PERSSON
20 år ifrån uddevalla

Den 27 november 2011 kom emilia till världen. så nu svettas det på gymmet varje dag för att komma i form och få just den där kroppen. med stöttning och coaching av min sambo Tobias.
bloglovin

BMI: 27.1
längd: 162cm
startvikt: 71.2

[x] vecka 1 - 67.5kg -3.7
[x] vecka 2 - 66.1kg -1.4
[x] vecka 3 - 65.1kg -1.0
[x] vecka 4 - 65.0kg -0.1
[x] vecka 5 - 65.0kg +/-
[x] vecka 6 - 65.2kg +0.2
[x] vecka 7 - 64.4kg -0.8
(tre veckors uppehåll)
[x] vecka 8 - 63.7 -0.7
[x] vecka 9 - 63.6 -0.1
[] vecka 10 -
total viktnedgång: 7.6kg
kvar till målvikt: 5.6kg
MÅLVIKT: 58kg
BMI: 22.1

2012 ♥
februari mars april maj juni juli agusti september