förkylning

godmorgon!

det har inte blivit mycket sömn dom senaste nätterna. jag har varit jätteförkyld. fick även hosta i tisdags som pågick hela natten. och min lilla tös har varit vaken en stor del av nätterna denna veckan. så min kropp hann aldrig återhämta sig från en enkel förkylningspådrag.

men nu är jag iallafall i princip hundra procent frisk igen. så idag ska jag träna, har inte tränat sen i måndags (!!) jag har inte tid att bli sjuk igen nu, nu ska jag vara frisk och kämpa på och nå min målvikt. nu ska det hända!

men första ska jag äta en liten lunch bestående av havregrynsgröt (brist på annat hemma) sen ska jag försöka sova en timma eller två för att ta ikapp lite förlorad sömn. SEN ska det svettas.


jag SKA komma i dessa jeans igen, och dom SKA sitta betydligt bättre än på bilderna.

april 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
EMMA PERSSON
20 år ifrån uddevalla

Den 27 november 2011 kom emilia till världen. så nu svettas det på gymmet varje dag för att komma i form och få just den där kroppen. med stöttning och coaching av min sambo Tobias.
bloglovin

BMI: 27.1
längd: 162cm
startvikt: 71.2

[x] vecka 1 - 67.5kg -3.7
[x] vecka 2 - 66.1kg -1.4
[x] vecka 3 - 65.1kg -1.0
[x] vecka 4 - 65.0kg -0.1
[x] vecka 5 - 65.0kg +/-
[x] vecka 6 - 65.2kg +0.2
[x] vecka 7 - 64.4kg -0.8
(tre veckors uppehåll)
[x] vecka 8 - 63.7 -0.7
[x] vecka 9 - 63.6 -0.1
[] vecka 10 -
total viktnedgång: 7.6kg
kvar till målvikt: 5.6kg
MÅLVIKT: 58kg
BMI: 22.1

2012 ♥
februari mars april maj juni juli agusti september