Lördag 24/3

Idag är jag barn och sambo ledig:) Tobias tog våran lilla flicka upp till sina föräldrar. Så meningen var att jag skulle åka till gymmet tidigare idag och köra på utav fan eftersom jag varit sjuk och inte tränat sen i måndags.

Men när jag var påväg ut genom dörren kom jag på att nycklarna låg i barnvagnen som Tobias tog med sig. Så jag tyckte att allt var hopplöst ett tag för jag vågade inte lämna lägenheten öppen.

Men det gjorde jag ändå och gick ut på en underbar promenad på över en timma med min mamma. Sedan åt vi pizza.

Och nu sitter jag här på gymmet och körde crosstrainer + mage 4x30. Dock körde jag bara 30min på crosstrainern för jag ska iväg till en vän nu. Men jag körde på utav bara fan att jag blev trött efter 10min haha!! :)

Ha en bra lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
EMMA PERSSON
20 år ifrån uddevalla

Den 27 november 2011 kom emilia till världen. så nu svettas det på gymmet varje dag för att komma i form och få just den där kroppen. med stöttning och coaching av min sambo Tobias.
bloglovin

BMI: 27.1
längd: 162cm
startvikt: 71.2

[x] vecka 1 - 67.5kg -3.7
[x] vecka 2 - 66.1kg -1.4
[x] vecka 3 - 65.1kg -1.0
[x] vecka 4 - 65.0kg -0.1
[x] vecka 5 - 65.0kg +/-
[x] vecka 6 - 65.2kg +0.2
[x] vecka 7 - 64.4kg -0.8
(tre veckors uppehåll)
[x] vecka 8 - 63.7 -0.7
[x] vecka 9 - 63.6 -0.1
[] vecka 10 -
total viktnedgång: 7.6kg
kvar till målvikt: 5.6kg
MÅLVIKT: 58kg
BMI: 22.1

2012 ♥
februari mars april maj juni juli agusti september