sjuk

hej på er!

så typiskt att man gick och blev sjuk. kände mig lite snorig i måndags men tänkte inte så mycket på det så jag gick ju och tränade som vanligt. inatt fick jag sova på soffan så jag inte skulle väcka lillan. hostade, snuvade och huvudvärk. det är typiskt. men idag kände jag mig lite bättre. ingen hosta och ingen huvudvärk. så det blev ingen träning igår eller idag.

jag HATAR denna känslan jag får när jag inte tränar. jag HATAR att må såhär. visst kan jag inte hjälpa att jag blev sjuk. men det hjälper inte mig..

imorgon kommer det att bli träning igen om jag inte blir sämre igen.

måste förnya min motivation också. denna rumpa+lår hade inte vart fel att ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
EMMA PERSSON
20 år ifrån uddevalla

Den 27 november 2011 kom emilia till världen. så nu svettas det på gymmet varje dag för att komma i form och få just den där kroppen. med stöttning och coaching av min sambo Tobias.
bloglovin

BMI: 27.1
längd: 162cm
startvikt: 71.2

[x] vecka 1 - 67.5kg -3.7
[x] vecka 2 - 66.1kg -1.4
[x] vecka 3 - 65.1kg -1.0
[x] vecka 4 - 65.0kg -0.1
[x] vecka 5 - 65.0kg +/-
[x] vecka 6 - 65.2kg +0.2
[x] vecka 7 - 64.4kg -0.8
(tre veckors uppehåll)
[x] vecka 8 - 63.7 -0.7
[x] vecka 9 - 63.6 -0.1
[] vecka 10 -
total viktnedgång: 7.6kg
kvar till målvikt: 5.6kg
MÅLVIKT: 58kg
BMI: 22.1

2012 ♥
februari mars april maj juni juli agusti september