Saknar träningen

Hej!

Saknar bloggen, träningen, svettas, minus på vågen, morgonpromenaderna. Alltihop.

En sak som ni inte visste är att jag lider av ett rejält sockerberoende. När träningen drog igång hade jag en liten kickstart hjälp "body science diet extrem" det hjälpte mig med sockersuget och jag åt inte en enda liten chokladbit. Två månader sedan, efter att träningen kickat igång skulle vi lägga in en ätardag på lördagar, och där sprack det. När jag fick i mig socker igen kunde jag inte tänka på något annat. Tog lite på söndagen "ska ju ändå träna ikväll" på måndagen, "ingen ser, jag ska ju bara ta en liten bit"
Nu kommer jag att köpa tabletter mot sötsug eller läkarhjälp, eller liknande då det har blivit ett problem i vardagen.

Tobias jobbar i genomsnitt 6dagar i veckan hela sommaren, där några utav dagarna är 9-22, så träningen har dött ut. Och jag mår så dåligt utav att inte få träna.

Sen behöver jag förmodligen tillskott av någonting så jag somnar mitt på dagen under tiden jag leker med min dotter, svimmar, inte orkar röra på mig, eller aktivera mig på något sätt.

Så nu vet ni hur läget ligger till.
Jag kommer att ta tag i detta redan imorgon. Så ni som faktiskt hänger er kvar vid bloggen, var inte oroliga, inom en väldigt kort tid kommer jag att vara tillbaka med dubbel så mycket motivation, ork och kraft!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
EMMA PERSSON
20 år ifrån uddevalla

Den 27 november 2011 kom emilia till världen. så nu svettas det på gymmet varje dag för att komma i form och få just den där kroppen. med stöttning och coaching av min sambo Tobias.
bloglovin

BMI: 27.1
längd: 162cm
startvikt: 71.2

[x] vecka 1 - 67.5kg -3.7
[x] vecka 2 - 66.1kg -1.4
[x] vecka 3 - 65.1kg -1.0
[x] vecka 4 - 65.0kg -0.1
[x] vecka 5 - 65.0kg +/-
[x] vecka 6 - 65.2kg +0.2
[x] vecka 7 - 64.4kg -0.8
(tre veckors uppehåll)
[x] vecka 8 - 63.7 -0.7
[x] vecka 9 - 63.6 -0.1
[] vecka 10 -
total viktnedgång: 7.6kg
kvar till målvikt: 5.6kg
MÅLVIKT: 58kg
BMI: 22.1

2012 ♥
februari mars april maj juni juli agusti september