ingen motivation

Godmorgon!

jag ser INTE fram emot vägningen på måndag. jag har inte fuskat med mat och sötsaker. men tack vare vad som har hänt så har jag inte inte haft varken ork eller lust att träna. så nu ska jag snart packa ihop mig för att gå bort till gymmet. varje gång jag läst en träningsblogg och det har varit en person med en vecka utan träning eller motivation har jag alltid tänkt att "det kommer aldrig att hända mig, då vill man det inte tillräckligt", men nu när verkligheten springer ifatt så kan jag förstå dom.

nästa vecka är min tobias ledig hela veckan, så nästa vecka kommer det att hända grejer. då kommer det bli dubbel pass eller morgonpass+eftermiddagspass för att komma ikapp vad jag har förlorat denna veckan. jag har även tänkt att vara med på lite cirkelgyms pass som uppvärmning och sedan ställa mig crosstrainern. så man får jobba lite med muskler också..

idag när det är helg och förmiddag så är det inte så mycket folk på gymmet så idag ska jag ställa mig på löpbandet för första gången och se hur det är. se hur långt jag orkar jogga innan benen viker sig. det kommer nog inte att bli resultat man vill se, men då har man även någonting att jobba på.

jessica och jag, halloween 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
EMMA PERSSON
20 år ifrån uddevalla

Den 27 november 2011 kom emilia till världen. så nu svettas det på gymmet varje dag för att komma i form och få just den där kroppen. med stöttning och coaching av min sambo Tobias.
bloglovin

BMI: 27.1
längd: 162cm
startvikt: 71.2

[x] vecka 1 - 67.5kg -3.7
[x] vecka 2 - 66.1kg -1.4
[x] vecka 3 - 65.1kg -1.0
[x] vecka 4 - 65.0kg -0.1
[x] vecka 5 - 65.0kg +/-
[x] vecka 6 - 65.2kg +0.2
[x] vecka 7 - 64.4kg -0.8
(tre veckors uppehåll)
[x] vecka 8 - 63.7 -0.7
[x] vecka 9 - 63.6 -0.1
[] vecka 10 -
total viktnedgång: 7.6kg
kvar till målvikt: 5.6kg
MÅLVIKT: 58kg
BMI: 22.1

2012 ♥
februari mars april maj juni juli agusti september