NYA TAG

hej efter mycket om och men!

min motivation, ork och lust har INTE varit på topp. jag kan inte heller skylla på att min dotter har haft en dålig period med mycke tandont resten av mitt liv. men just nu är det faktiskt så!!

idag var jag med en vän som hade kickat igång med modifast, trots att jag inte kör på pulverdieter så tändes det en glöd inom mig. jag bara måste få träna.

så idag när jag gick till affären köpte jag in frukter, kvarg, kesella, bär mm. jag som ni vet går dock inte all in när det gäller middag då jag är väldigt kräsen. jag går inte all in på hela dags schemat över huvud taget. jag har som ni fortfarande vet, en liten flicka på nu 6månader som tar mycket energi. så det gäller att orka dagen också:)


ett ungefärligt dagsschema
08.00 frukost - kvarg + bär + kokt ägg
morgonpromenad
11.00 mellanmål - proteinshake
14.00 lunch - havregrynsgröt m kanel
17.00 middag - spagetti + köttfärssås
träning
20.00 kvällsmål - proteinshake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
EMMA PERSSON
20 år ifrån uddevalla

Den 27 november 2011 kom emilia till världen. så nu svettas det på gymmet varje dag för att komma i form och få just den där kroppen. med stöttning och coaching av min sambo Tobias.
bloglovin

BMI: 27.1
längd: 162cm
startvikt: 71.2

[x] vecka 1 - 67.5kg -3.7
[x] vecka 2 - 66.1kg -1.4
[x] vecka 3 - 65.1kg -1.0
[x] vecka 4 - 65.0kg -0.1
[x] vecka 5 - 65.0kg +/-
[x] vecka 6 - 65.2kg +0.2
[x] vecka 7 - 64.4kg -0.8
(tre veckors uppehåll)
[x] vecka 8 - 63.7 -0.7
[x] vecka 9 - 63.6 -0.1
[] vecka 10 -
total viktnedgång: 7.6kg
kvar till målvikt: 5.6kg
MÅLVIKT: 58kg
BMI: 22.1

2012 ♥
februari mars april maj juni juli agusti september