måndag

Måndag.
 
Hej!
jag har ett tag nu dragit igång träningen igen, det har varit ungefär 3-4 gånger i veckan. men nu är det måndag, och det är dags för förändring. jag vet att jag kan 5-6 dagar i veckan, bort med alla bortförklaringar..
 
Jag har nästan gått upp allt jag gick ner, plus att centimetrarna är MER än vad dom var innan jag började träna sist gång. jag är alltså i min hittils värsta form. hur kan man låta det gå så långt?
 
jag har inte tid att blogga så hemskt mycket nu, för jag har nyligen påbörjat en kurs som heter hotell&konferens. men jag kommer att göra veckoinläggen, bilder och efter träning. mest för min egen skull för att kunna titta tillbaka. och för att se förändringarna.
 
kärlek
emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
EMMA PERSSON
20 år ifrån uddevalla

Den 27 november 2011 kom emilia till världen. så nu svettas det på gymmet varje dag för att komma i form och få just den där kroppen. med stöttning och coaching av min sambo Tobias.
bloglovin

BMI: 27.1
längd: 162cm
startvikt: 71.2

[x] vecka 1 - 67.5kg -3.7
[x] vecka 2 - 66.1kg -1.4
[x] vecka 3 - 65.1kg -1.0
[x] vecka 4 - 65.0kg -0.1
[x] vecka 5 - 65.0kg +/-
[x] vecka 6 - 65.2kg +0.2
[x] vecka 7 - 64.4kg -0.8
(tre veckors uppehåll)
[x] vecka 8 - 63.7 -0.7
[x] vecka 9 - 63.6 -0.1
[] vecka 10 -
total viktnedgång: 7.6kg
kvar till målvikt: 5.6kg
MÅLVIKT: 58kg
BMI: 22.1

2012 ♥
februari mars april maj juni juli agusti september